Jumpsuit

Idag ser jag ut såhär, väldigt fancy! Och om ni undrar vad som ligger på mitt golv är det bara presentpapper från min födelsedag. Eh... i lördags. Nu ska jag öva på en presentation om Indien, men det är inte sååå jobbigt för snart är det sommarlov! Allt som är bra just den här tiden på året:
  • Alla nationella prov är gjorda och tillbaka.
  • Nästan alla betygen är satta.
  • Vädret är underbart och härligt.
  • DET ÄR SOMMAR!
Dessutom har jag världens sötaste kompisar och SKA ÅKA TILL FRANKRIKE! Wihihooo.

Kommentarer
Postat av: malin

sv: åh, tack (eller något) blir otroligt glad av att jag inspirerar någon!! :D ja men visst är det okej, hoppas ditt skrivbord blir bra sen ;) haha

2010-05-30 @ 16:29:09
URL: http://mjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0