WHAT IF

Jag gissar att det inte är för att jag gick upp sex och gick hemifrån tjugo i sju imorse, men idag så känns livet faktiskt rätt jäkla underbart. Det har faktiskt varit en bra vecka. Ibland så känns det faktiskt nästan som att jag kommer bli lite lycklig.
Träffade i alla fall massor av nya människor idag. Trevliga såna. Och hade inte alls några problem med att prata på eller vara mig själv. Tänk om det hade varit så enkelt för tre månader sen när jag började gymnasiet? Och jag inte hade fått hjärtklappning och undrat vad det var för fel på mig så fort jag fick en konstig blick. Jag är en riktig tänk om-människa. Men herregud vad mycket i mitt liv som jag kan hitta fel i om jag tittar tillbaka. Bäst att inte göra det... Then I'd be dead by now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0